Thursday, January 26, 2012

Terigau-igau

Posted by Mar at 5:59 AM
Suami dah mula mengigau-ngigau. Saya tak sedar pun celah mananya dia mengigau. Saya kalau tidur memang tak sedar apa.

Suami cerita baru-baru ni dia mimpi dan mengigau saya sakit nak bersalin. Dia panik. Nak panggil Mak, takut Mak terkejut pulak. Jadi, dia terus ambil telefon nak call ambulans. Tapi tak sempat dail nombor ambulans, dia tersedar yang dia mengigau sebab tengok saya masih syok tidur macam tak ada apa-apa jadi.

Bila dia cerita, saya bantai gelak. Kelakar ok. Kenapa saya nak bersalin sampai kena call ambulans? Tak boleh ke nak hantar sendiri? Kalau betullah dia dail nombor ambulans dan ambulans datang hari tu, habislah kena hamun dengan pemandu ambulans tu.

Sekarang saya keliru. Siapa yang nervous nak bersalin sebenarnya ni?

2 comments on "Terigau-igau"

yannie bunny on 1:03 PM said...

hihihi. panik terlebih la suami awk tu. funny tp comel ;p

Mar on 4:44 PM said...

hahaha. comel kan. ihiikss

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal