Thursday, January 12, 2012

Asam Pedas Terbaik di Kuala Lumpur

Posted by Mar at 3:33 PM

Pada tekak saya la kan. Tekak orang lain saya tak tau. Saya paling suka asam pedas yang kuahnya pekat. Kuah jenis cair-cair tu saya tak layan. Jadi asam pedas ini memang menepati citarasa saya. Asam Pedas Claypot di Wangsa Melawati.

Kuah pekat.
Pedas melekat.
Sedap sangat.

4 comments on "Asam Pedas Terbaik di Kuala Lumpur"

yannie bunny on 4:34 PM said...

kuah dia bukan kaler merah eh? kedai mana ni mar? nnt balik umah mak nk try la ;)

Mar on 4:47 PM said...

Kuah dia jadi merah gelap sbb pekat sangat kot. Gerai dia kat jln wangsa melawati 3. Area traffic light simpang 3. Masuk kiri boleh pergi carrefour. Masuk kanan boleh tembus mrr2. Alaaa yg kat area byk gerai kuih tu

yannie bunny on 3:27 PM said...

ohhhhh...area tu tau. apa nama kedai dia? mcm pnah nmpak ada banner tulis asam pedas. kedai yg btol2 sebelah umah org tu ke?

Mar on 8:16 PM said...

takde la btol2 sebelah rumah org. tapi area perumahan la. Nama kedai tu Asam Pedas Claypot D'Teratak. Grai tu jual mcm2. tomyam2 pun ada.western pun ada.

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal