Monday, December 09, 2013

Sedang mencuba lagi

Posted by Mar at 7:40 PM 8 comments
AF belum datang lagi. Dah lewat. Biasa la kan. Hati berbunga-bunga la sekejap. Tapi takut nak check. Nanti jadi macam hari tu. Lepas check jer terus AF keluar. Usaha ke arah itu dah mula. Langkah pertama, kurangkan berat badan. Bagaimana? Jaga pemakanan dan bersenam. Berharap dapat buat secara natural saja kali ni. Kalau boleh tak mahu jumpa gynae lagi. Kalau boleh la. Kalau tak boleh akan ke sana juga. 

Gambar-gambar progress setakat ni dan apa yang saya makan. Saya dah mula sejak bulan Jun. Bersenam bulan ni baru buat betul-betul.


















Bacaan tekanan darah saya pun dah makin cantik sekarang. No more high bp. Ni bacaan semalam. Semalam sakit kepala. Ingatkan bp tinggi. Sekali ini yang keluar. Alhamdulillah. 


 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal