Friday, November 02, 2012

Penampar mauuu?

Posted by Mar at 9:53 PM 6 comments

Baru sebulan dua kahwin kau dah merempan tak tentu hala. Siap cakap, "Bosan la kat rumah tak ada anak."

Ok. Memang aku emo. Mungkin sebab aku pernah TTC, aku jadi emo melampau-lampau. Mungkin orang lain anggap statement tu biasa jer. Tapi aku tetap ada perasaan nak bagi penampar.

Aku tak cakap pasal orang lain. Aku cakap pasal aku. Aku kahwin 4 tahun baru Khadeeja lahir tapi tak pernah aku merempan kat orang lain bagi statement macam tu. Kau baru sebulan dua kahwin dah sibuk. Mahu aku tak sentap?

P/s Bila marah kena tulis aku kau baru gempak. Hahaha. Eh eh... Aku masih rasa nak bagi penampar ni. Grrrr.

Published with Blogger-droid v2.0.9
 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal