Friday, November 02, 2012

Penampar mauuu?

Posted by Mar at 9:53 PM

Baru sebulan dua kahwin kau dah merempan tak tentu hala. Siap cakap, "Bosan la kat rumah tak ada anak."

Ok. Memang aku emo. Mungkin sebab aku pernah TTC, aku jadi emo melampau-lampau. Mungkin orang lain anggap statement tu biasa jer. Tapi aku tetap ada perasaan nak bagi penampar.

Aku tak cakap pasal orang lain. Aku cakap pasal aku. Aku kahwin 4 tahun baru Khadeeja lahir tapi tak pernah aku merempan kat orang lain bagi statement macam tu. Kau baru sebulan dua kahwin dah sibuk. Mahu aku tak sentap?

P/s Bila marah kena tulis aku kau baru gempak. Hahaha. Eh eh... Aku masih rasa nak bagi penampar ni. Grrrr.

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments on "Penampar mauuu?"

eyza on 9:46 AM said...

Kalau eyza pun bengang camtu...eyza yg dah lama kawen ni pun xkan merungut camtu... nikan pulak br 2 bulan.. isk.isk..isk..macam2 hal...

syarqiah75 on 2:29 PM said...

salam...:) lama betul x jenguk mar...alhamdulillah dah ada baby...kakju masih berdua ngan en kanda....3 minggu lepas baru operate ngan dr hamid coz akak ada cyst...dr ckp lps nih insya allah ada rezeki boleh hamil...doakan akak yer...comee sgt2 baby mar...

JayFarhana on 10:16 AM said...

ceh..tuhan baru bagi suami..dah nak mintak anak pulak..hoho kalau i pun nak tampooo....kawin sebulan dua dah bising psl anak. citt..tak thankful betul.

Anonymous said...

[url=http://howtobuyclomidwithoutprescription.com] Buy Clomid online no rx[/url]

http://howtobuyclomidwithoutprescription.com


Buy Clomid online no prescription

Mar on 1:09 PM said...

Eyza & Jay. Org tak tahu bersyukur macam tu la.

Syarqiah. Semoga semuanya dipermudahkan.

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal