Monday, November 02, 2009

Posted by Mar at 4:43 PM
Mungkin ada yang perasan dagu Mar yang bengkak kat dalam gambar kat bawah ni. Ni semua akibat pitam minggu lepas. Macam ni la gamaknya rasa orang yang baru suntik botox atau kolagen kat dagu kot. Hahahaaha. Calar-calar dan luka semua dah kering. Siap Mar dah kopek kasi clear sikit muka. Bila dah tak sakit dan muka pun tak ada parut sangat, Mar pun buat-buat lupa la nak makan ubat. Tapi malangnya Encik Suami sound pasal tak makan ubat lagi sebab Mar dok complaint kat dia bengkak kat dagu tak surut-surut. Lepas ni kena makan balik la kot ubat untuk kurangkan bengkak tu.



Ubat yang akan ditelan untuk kurangkan bengkak di dagu runcingku (runcing la sangat kan..eermm). Baru kejap ni dah telan 2 biji.

0 comments on " "

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal