Monday, November 02, 2009

Posted by Mar at 8:09 AM
Lupa sangat nak email pada Kak Zel from http://loseweight-chaiyok.blogspot.com/. Yang bestnya semalam beriya ambik gambar diri sendiri tapi lupa nak ambik gambar berat badan. Pagi ni baru ambik gambar berat badan dan email pada Kak Zel. Harap-harap Kak Zel terima la hendaknya. Nak tepek kat sini gambar-gambar tu. Tapi macam malu la pulak. Hehehehe. Tepek jer la kan sebagai peringatan pada diri sendiri, "Sampai bila engkau nak gemuk macam ni, Mar??".





WEEKLY PROGRESS

Starting weight: Early August: 87kg
Week 1: 28 September : 85.1kg (-1.9kg)
Week 2: 05 Oktober : 83.5kg (-1.6kg)
Week 3: 12 Oktober : 80.7kg (-2.8kg)
Week 4: 19 Oktober : 80.9kg (+0.2kg)
Week 5: 26 Oktober : 77.9kg (-3.0kg)
Week 6: 2 November: 79.1kg (+1.2kg)


TOTAL LOSS as at 2 Nov 2009: 7.9kg


MONTHLY PROGRESS
Early August 2009: 87kg
28 September 2009: 85.1kg (-1.9kg)
26 October 2009: 77.9kg (-7.2kg)

4 comments on " "

::@.L.I.N:: on 1:18 PM said...

salam kenalan.. jom tukor2 link... teruskan perjuangan untuk berdiet.

Mar on 1:26 PM said...

ya, sama2 kita berdiet. chaiyok2

eynda on 9:12 AM said...

Mar...kira dah turun berat banyak tu kan...ni tambah lagi 3 bulan tanpa nasi...mesti marbeless...gud luck ;-)

Mar on 2:36 PM said...

harap2 masin la mulut kak eynda. amin.

gud luck to u too ;)

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal