Saturday, September 18, 2010

Kalau Saya Wan Chik Daud...

Posted by Mar at 10:15 PM
...mungkin saya pun akan ambil tindakan yang sama. Dah terang-terang keluarga yang satu lagi tak suka dengan kehadiran kita. Jadi pandai-pandailah bawa diri supaya orang tidak mengeji dan diri pun tidak dikeji. Walau kasih dan sayang terhadap suami sangat mendalam, doa masih boleh dititipkan walaupun dari jauh. Esok-esok pun masih boleh menziarah ke kubur.

Kalau Wan Chik Daud hadir pun waktu pengkebumian M. Rajoli tadi, orang akan bercakap macam-macam juga. Daripada hati sakit, tengok dari jauh pun cukuplah.

Berita lanjut boleh baca di sini.

4 comments on "Kalau Saya Wan Chik Daud..."

noradzlina.kamdani on 10:30 AM said...

kesian kn..nmpk sgt mcm sume fmly wife no 1 xsuka wan chik kn...dlu ms arwah sakit pun wan chik dihalang utk jumpa dgn arwah...

Mar on 10:39 AM said...

Manusia ni macam2 peelnya kan

Life goes on... on 1:05 PM said...

kalau saya di tempat wan chik daud, saya pun tak tahu nak buat apa.. hanya menangis dan kirimkan doa sahaja serta menunggu waktu yang sesuai menziarahi pusara... saya sangat2 bersimpati dgn wan chik daud..

Mar on 6:24 PM said...

Itulah yang sebaik-baiknya.

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal