Monday, September 27, 2010

Posted by Mar at 6:21 AM
Ada satu hari tu. Tunggu Encik Suami kat rumah. Tunggu punya tunggu dia tak balik-balik. Alih hujan lebat. Risau saya dibuatnya. Saya hantar sms dia tak jawab. Suami kan. Mestilah risau. Sayaaaang. Sebab dia tak jawab sms, saya pun call dia.

"Sayang kat mana ni? Kenapa tak balik lagi? Hujan lebat ni?"

Tau tak apa dia jawab?

"Abang kat tepi loji ni. Tengah leka tengok kereta terbakar?"

Harus tak saya geram?


Ni la kereta terbakar yang dia dok tengok tu. Dia kata MPV ni. Exora kot. tak tau la kenapa terbakar. Temperature naik kot.

3 comments on " "

eynda on 8:23 AM said...

Sekarang ni kete kalau accident pun boleh terbakar...macam ada yg tak kena je dgn kete zaman sekarang...atau cuaca panas sangat kot...

Panglima Muda on 11:50 AM said...

jangan marah suami... dia jujur samapai tunjuk vedio

Mar on 2:25 PM said...

kak eynda, tah la kak. macam2 kan. seriau jugak tgk kereta terbakar ni.

panglima muda,
tak marah. sayaaaangg

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal