Saturday, January 02, 2010

Kegilaan

Posted by Mar at 12:16 PM
Jenuh jugak la nak mengumpul. 70 pun tak sampai lagi. Hahaha. Bab-bab menghabiskan duit memang bagi kat Mar. Kuikuikui.


5 comments on "Kegilaan"

Ida chubby on 2:15 PM said...

hihihi mak kita pon collect sticker ni...asal balik dari giant je mintak kat kita :)

Mia-Ina on 2:37 PM said...

wah wah...kumpul jgn x kumpul mar..mana tau de rezeki.dpt gift

Mar on 4:47 PM said...

ida, mak mar kalau pergi giant suruh mar kira guna calculator setiap kali ambik barang.kalau kira2 hmpir genap nak dapat sticker, dia mesti suruh ambik apa2 brg utk genapkan semata2 sbb nak sticker. anak dia ni mmg suka la bab2 nak menghabiskan duit ni kan hahahah

mia, tu la mana tau kan. ada rezeki dapat la kuali mahal tu hehehe

Ieza on 8:45 AM said...

sama la kita..

Mar on 4:42 PM said...

ieza,benda ni mmg betul la agenda utk menghabiskan duit hahaha. tapi nnt dpt kuali pon syok juga hehe

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal