Tuesday, May 15, 2012

Perlukah pasrah?

Posted by Mar at 11:23 AM

Gambar terbaru.


Tak berani ambil gambar penuh sebab badan masih membadak dan tidak menunjukkan tanda-tanda untuk kecut pun. Sedih tahap dewa ni.


Setakat pagi tadi, saya masih ada 3.7 kilo lemak degil yang perlu dihilangkan untuk dapat balik berat sebelum mengandung. Sangat liat tahap dewataraya ya lemak-lemak tu nak berambus. Pfftt.


Untuk dapat berat ideal lagi la JAUUUUUUHHH perjalanannya. Dalam mimpi jer la kot nak dapat berat ideal tu.


Ok. Nak pergi nangis bawah bantal sekarang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments on "Perlukah pasrah?"

mayangsayang on 11:30 AM said...

jgn sedih sangat yang penting kita sehat dan comellll....

yannie bunny on 3:20 PM said...

Khadeeja comel!! Jgn risau mar. Nanti baby dah lasak kompom ilang pnya lemak degil tu. Adik ipar sy pn dh turun byk bila anak dia masuk 4 bulan ;)

Mar on 7:43 AM said...

Hahaha. Sihat dan comel. Amin.

Mar on 7:45 AM said...

Oh yannie. Moga benarlah apa yg dikata. Tetiba rasa bersemangat. Haha

atud said...

saya pun sama, baby dah 2 bulan, perut boncittt mcm ada sorang baby lg tertinggal kat dalam... huhu...

Mar on 11:06 AM said...

Tu yg rasa nak nangis bwh bantal tu. Huhuuu

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal