Friday, April 06, 2012

Kenapa stapler?

Posted by Mar at 4:48 PM
Kisahnya setiap kali nurse Klinik Kesihatan datang rumah tengok saya dan Khadeeja mesti pelik tengok luka pembedahan saya di'stapler'. Semua kata kali pertama tengok. Muak juga saya dengar kenyataan yang sama saja setiap kali datang. Dah la datang boleh kata setiap hari. Letih nak bermanis muka. Haha.

Semalam ada temujanji dengan Dr. Roslan untuk buka stapler tu. Suami pun tanya la Dr. Roslan kenapa nurse tu semua pelik tengok stapler tu.

Nak tau apa jawapan Dr. Roslan?

"Sebenarnya sebab saya dah tua. Tak berapa nampak kalau nak jahit. Tu yang nak senang guna stapler jer."

Dan perbualan itu berlangsung semasa stapler saya sedang dicabut. Ngeri. Gigil-gigil saya tahan gelak, ok. Haha.
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments on "Kenapa stapler?"

PUANSTOBERI on 5:04 PM said...

err..tetiba ngilu... acena???

~S~ on 5:36 PM said...

1 soalan: nape die tak gam?

heheheh. tp seyes, ur entry buat i tergelak.

Mar on 10:05 PM said...

Kekda. Alamaaakk. Ya ampuuunn.

S. Dia ckp gam tu pun ada jahit jgk cuma benang tak nampak. Seksa jiwa tau nak tapi tahan. Haha

coklat~vanilla on 1:41 AM said...

pelik plak aku..aku tgk kaedah stapler ni thn 2005/2006 dulu dah ada dah...

Mar on 1:58 AM said...

S. Seksa nak gelak tapi kena tahan.

Hana. Nurse2 tu tak pernah tgk yg real punya. Tu yg depa pelik tu.

Mar on 2:06 AM said...

S. Seksa nak gelak tapi kena tahan.

Hana. Nurse2 tu tak pernah tgk yg real punya. Tu yg depa pelik tu.

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal