Saturday, April 07, 2012

Kelakar dan suka berseloroh

Posted by Mar at 3:18 PM

Love you too, Khadeeja.

Tak tak. Bukan Khadeeja. Khadeeja tak pandai buat kelakar lagi. Juga belum pandai berseloroh. Haha.

Saya bercakap tentang Dr. Roslan. Dalam serius dia terselit sifat kelakar dan lucu. Jadi bila jumpa dia, kurang sedikit rasa stress. Yer la kan. Kalau jumpa doktor yang garang, sumpah tak mahu jumpa lagi doktor tu.

Tak bolehlah nak bandingkan Dr. Roslan dengan Dr. Hamid. Dr. Hamid dah macam pangkat ayah. Dia mungkin tak kelakar tapi sifat kebapaan dan ambil berat dia membuatkan kita rasa hormat dan sayang pada dia.

Khamis hari tu merupakan temujanji terakhir saya dengan Dr. Roslan. Mentang-mentang yang terakhir, segala lawak keluar hari tu. Tak ingat-ingat padahal nak cabut stapler saya. Yang jadi mangsa saya la sebab tak boleh tumpang gelak dengan puas. Kang kalau bantai gelak puas-puas kang ada yang terburai keluar isi perut nanti.

Selain lawak stapler tu ada keluar satu lagi cerita. Dr. Roslan macam pelik tengok kulit Khadeeja yang putih sangat. Dia yang kata, bukan saya. Putih semacam dia cakap. Saya dan suami pun up la diri masing-masing kan sebab tak nak kalah.

Nak tau dia jawab apa?

"Sebenarnya tengok orang yang sambut jugak. Orang yang sambut tu Haji kan. Terpancar cahaya keimanan lebih sikit. Tu yang keluar putih melepak tu."

Ni kalau luka terkoyak ni nak salahkan siapa?
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments on "Kelakar dan suka berseloroh"

AiTotYati Mat on 5:50 PM said...

hihihiihi

coklat~vanilla on 11:38 PM said...

adoiiiinyaiii hahahahah!

noradzlina.kamdani on 10:02 AM said...

amboi...pandainye doktor tu melawak...

Anonymous said...

Τhiѕ excellеnt webѕite ԁefіnіtely has all the
info I wanted abοut this subject and didn't know who to ask.
Also visit my blog :: loans for bad credit

Anonymous said...

It iѕ appropriate time to make a few plаns for the longer term and it is time to
be hapрy. I've read this submit and if I may just I wish to suggest you some interesting things or tips. Perhaps you could write next articles regarding this article. I wish to learn even more issues about it!

Here is my page :: 1 month loan
My webpage :: 1 month loan

Anonymous said...

I like the helρful infoгmatіon you provide in
your агticlеs. I will boοkmaгk your blog and cheсk agаin
herе геgulaгly. I am quite suгe
I ωill learn many new stuff right here!
Best оf luck for the next!

Alѕo visit my blog ... Payday Loans

Anonymous said...

Right awaу ӏ am ready tо do mу breakfast, later
than haνing my breakfast comіng agaіn to гead furtheг nеws.


Also visit my web blog - payday loans

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal