Monday, December 19, 2011

Sensitif dan meluat

Posted by Mar at 6:28 PM
Saya menyampah dan meluat betul dengan kata-kata untuk menakutkan yang kononnya nasihat (tidak diminta) daripada golongan 'kakak-kakak' yang kononnya berpengalaman dalam hal ehwal mengandung dan beranak ni.

Bukanlah saya ni degil atau tak mahu dengar nasihat. Kalau betul caranya memang saya dengar dan ikut. Tapi kalau gayanya lebih kepada menakut-nakutkan saya, apa faedahnya?

Tak payah takut-takutkan orang boleh tak? Doa yang baik-baik kan lebih elok.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments on "Sensitif dan meluat"

Dilla Ady on 3:58 PM said...

jalan2 sini..

dengar jek ckp2 diorang ni..kalu mane yg logik,kite ikut la..mane yg tak tu, kite diamkan jek..

salam kenal!

~S~ on 5:30 PM said...

sgt faham perasaan itu.

sabar ye. aku setiap kali mereka bersuara, aku diam dan angguk je. mana yg elok, dengar, yg tak, buat tak reti je

Mar on 3:47 PM said...

Thanks dilla.

Thanks S.

Selagi boleh sabar kita sabar la. Kaaann.

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal