Sunday, June 03, 2012

Kekurangan zat makanan

Posted by Mar at 2:44 PM

Itulah yang nurse cakap masa pergi check up 2 bulan. Dah 2 bulan tapi berat cik mek ni naik tak sampai 1kg pun. Masa lahir 2.98kg. Sekarang 3.95kg. *duusshh kat batang hidung mommy awak*


Tak tahu nak sumbat ketet celah mana lagi dah. Nak kata saya diet, selera saya macam naga. *musykil* Sah la lemak-lemak tu pergi kat mommy bukan kat anak. *matik laa*


Harap-harap masa check up 3 bulan nanti berat naik banyak. Kalau tidak, mommy awak yang trauma nak pergi klinik nanti. Haiisshh.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments on "Kekurangan zat makanan"

yannie bunny on 11:49 PM said...

Khadeeja, amek banyak2 zat mummy tu ok! ;)

Mar on 1:27 AM said...

Nak suruh ambik lemak byk2 boleh tak? Hahaha

Siti Nursyuhada on 12:15 PM said...

Janji Baby Comel sihat kan..kan..kan..



jom follow sy balik..
http://aswith4kids4ever.blogspot.com/

Mar on 5:20 AM said...

Betul betul betul

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal