Wednesday, April 13, 2005

Wo!!!

Posted by Mar at 8:43 PM
Wo!!! Tu tajuk album Zahid. Aku nak beli CD tu tapi aku menjalankan edisi menghasut Mak supaya dia yang beli CD tu. Mak tanya kat abang handsome kedai Speedy kat Ampang Point (kedai Speedy ke?tak ingat la nama kedai apa tah). Abang handsome kata CD Zahid dah habis. Sold out. Tanpa pengetahuan aku, rupanya Abah pulak tanya kat abang handsome "Bila stok baru sampai?". Abang handsome jawab, "Tak tau". Aku, hampa :(

Wo!!! Beberapa hari aku tak jenguk ke blog sendiri rupanya ada 2 komen yang hebat, pedas dan tajam menikam.

Mula-mula komen entry aku tentang filem Sepet.

Si Putih kata :
Wei,,aku dh tgk citer sepet..tak best betul,,,dahla blue plak tu...naper la ko kata filem tu kononnye filem mlysia yg pling best la,,apa la...gila aper...cub la ko piki sikit mar oiii....

Aku jawab :
Ini semua soal rasa dan selera. Rasa dan selera aku jauh berbeza dgn rasa & selera kau. Aku hormati rasa & selera kau dan kau juga patut hormati rasa & selera aku . ok? :)

Lepas tu Malek (peserta Explorace musim kedua) pulak komen entry Explorace episod 4. Episod mencarut paling banyak. Cuba kau bayangkan orang yang kau kutuk-kutuk dalam blog dan gelakkan masa tengok Explorace baca blog kau. Hehehehe. I'm speechless. Blushing. Malu...malu... No heart feeling ya Malek.

Malek kata :
(Masa scuba diving)
Tolong sikit! eez yg volunteer utk scuba diving tu. she's a much better diver, and the point is we want to win this race - not proving a point. masa training the day before, saya asyik la terjerumus ke dasar laut atau naik ke permukaan tanpa boleh mengawal 'altitud'

Malek kata:
(Masa di Muzium)
Pembetulan: fido yang cakap saya lari ke sana ke mari macam monkey.

Malek kata:
(Masa di Pulau Duyong)
Eh, kena penalti lah. hukumannya saya kena berlari. fido dpt naik basikal tu, cari tempat 'pak lah tukang' (bot)

Aku : (Speechless)


Aku suka komen-komen pedas dan tajam menikam seperti ini. Komen terhadap tulisan dan pandangan aku (bukan komen yang menghentam peribadi dan diri aku, ok). Sebabnya, bila aku baca komen-komen macam ni aku boleh react dan kata "Wo!!!" walaupun aku belum dapat beli album Wo!!! lagi. Eh, silap, Mak aku sepatutnya.

*Sesiapa yang baik hati bolehlah start kumpul duit sekarang untuk beli CD Wo!!! (hadiah lain pun aku terima jugak) sempena birthday aku 9 hari lagi. Hehehehe.

0 comments on "Wo!!!"

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal