Sunday, January 15, 2012

30 minggu

Posted by Mar at 9:01 AM

Sekarang saya dah tak makan Aldomet. Sebulan saja saya makan Aldomet masa dengan Dr. Hamid. Lepas tu dah tak perlu makan lagi. Tanpa Aldomet, tekanan darah saya dah makin ok. Harap-harap ok selamanya. Jangan tinggi-tinggi la ok.

Keputusan untuk RBS (Random Blood Test) saya, kandungan gula 7.4 dan Hb 11.2. Saya anggap semua ok la kot sebab Dr. Roslan tak cakap apa-apa dan tak ada beri ubat pun.

Kedudukan baby melintang. Uri di atas. Jadi, Dr. Roslan kata kemungkinan pendarahan awal tu tiada sebab uri di atas. Tapi disebabkan kedudukan melintang ini mungkin boleh menyebabkan air ketuban pecah awal. Kalau air ketuban pecah, Dr. Roslan minta kami segera ke wad bersalin.

Jantina. Masih XX. Hamburger, kata nurse yang bersama waktu tu.

Risau juga baby duduk melintang ni. Lama dah rasanya dia stay dengan kedudukan macam tu. Sejak dengan Dr. Hamid lagi. Banyak sangat ke lemak kat dalam tu sampai susah sangat nak berpusing? Tapi Dr. Roslan dan nurse tu kata masih ada masa lagi kot untuk dia berpusing. Harap-harap si dia berpusing bila tiba waktu dan ketikanya. Amin.

7 comments on "30 minggu"

yannie bunny on 10:17 AM said...

ohhh comel sgt. hamburger ;)

ada a fren of mine pn 1month or so before due date baby dia still melintang n dia bleeding. what she did was, khatam Al Quran. Subhanallah, by the time baby dh ready nk kluar, dia dh berpusing n my fren deliver secara normal. Kuasa Allah ;)

Mar on 6:18 PM said...

Tu la. Allah Maha Berkuasa kan. Moga Allah permudahkan semuanya.

Mar on 6:29 PM said...

Tu la. Allah Maha Berkuasa kan. Moga Allah permudahkan semuanya.

melur.roslan on 4:21 PM said...

semoga allah permudahkan awk..bykkan doa dan baca ayat al-quran yer..insyallah semuanya selamat..

Mar on 12:02 AM said...

Insyaallah. Terima kasih :-)

Mar on 12:02 AM said...

Insyaallah. Terima kasih :-)

Anonymous said...

Wow, that's what I was exploring for, what a data! present here at this web site, thanks admin of this website.

my website ... Payday Loans

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal