Sunday, October 09, 2005

CADANGAN DITOLAK

Posted by Mar at 2:38 PM
Orang kata telefon bimbit satu keperluan yang wajib. Hari-hari kita kena guna. Macam makan. Hari-hari kita kena makan. Kalau kita tak makan kita akan pengsan, mati, dehydration dan sebagainya. Itu kata orang la bukan kata aku sebab bila aku tak guna telefon aku tak pengsan, mati atau dehydration pun.

Telefon bukanlah benda yang praktikal untuk aku. Rasa macam satu benda yang membazir pun ada juga. Telefon aku bukannya kerap sangat berbunyi. Dalam sehari ada la 2 atau 3 kali berbunyi. Itu pun yang telefon ialah Mak aku, Mak aku dan Mak aku yang sangat rajin membuat rondaan berkala melalui telefon. Selebihnya aku akan gunakan telefon awam untuk buat panggilan sebab bukan ada duit pun dalam telefon aku. Aku sedang berkira-kira untuk humbankan saja telefon Nokia 8250 ini ke laut atau kalau ada yang nak beli aku tolak RM50.

Kelmarin Ina suruh aku telefon Restoran Tupai-Tupai untuk buat reservation. Aku selongkar phone book Nokia 8250 aku dan buat reservation.

Oh ya, aku masih perlukan telefon sengal ni sebagai buku panduan telefon.

Cadangan menghumban Nokia 8250 ke laut ditolak.

0 comments on "CADANGAN DITOLAK"

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal