Sunday, May 08, 2005

Bukan Malas Tapi...

Posted by Mar at 3:32 AM
Bukan sebab malas.

Bukan sebab sibuk mengorat Ustaz Zul atau Cikgu Yomayadi (Perhatian : Dua-dua sudah berpunya ya. Tertutup peluang pada semua yang berhajat nak buat menantu or nak buat bakal suami terutamanya Mak aku dan Kak Sal. Hahaha. Jangan marah yer, Kak Sal. Gurau jer.)

Bukan sebab teruja atau sangat terharu hingga keras jadi batu kerana komen-komen dari pelakon handsome Azhar Sulaiman dan Vernon Kedit (pengurus Ning Baizura) tentang entri ini dan ini.

Hi...thank you for watching my show....

azhar
azhar sulaiman | 06.05.05 - 1:56 pm | #



Thank you.

I printed out this page and showed it to Ning. She cried.

Thank you so much. Your words touched her.

Vernon (Ning's manager)
Vernon Kedit | Homepage | 22.04.05 - 5:53 am | #



Tak..tak. Aku tak keras sampai tak boleh pegang keyboard sebab baca tulisan-tulisan tu.

Tapi sebenarnya aku tersangat la "busy" (typical reason for not updating your blog. Hehehehe).

Tambahan pula otak aku terlampau sibuk memproses kemasukan data yang terlampau banyak sejak balik dari Melaka Isnin lepas. Banyak yang aku belajar dan explore sejak balik dari Melaka. Antaranya ialah :

Sejak balik dari kenduri rumah Pak Bear..

dan

Sejak balik dari KLD untuk Projek Basah 2.1..

Aku bukan saja belajar perkataan Arab seperti “mamnuq” (kan Kak Sal kan).

Tapi aku juga telah explore satu lagi keajaiban handphone nazak aku di mana rupanya bila kita set handphone dalam silent mode, alarm clock tetap berbunyi mengejutkan semua penduduk Taman Sri Keramat hingga menyebabkan Abah kau (Abah aku sebenarnya) murka hingga terasa mahu mencurahkan sebaldi air ke muka aku kerana aku tidur bagaikan malam tiada penghujung.

Nota :
Aku tulis situ handphone nazak dengan harapan menggunung tinggi agar ada yang nak sponsor aku beli handphone baru. Hahaha.

Aku tak update blog tapi aku update fotopages tau. Meh kita tengok gambar di sini.

Terima kasih pada ND yang menumpangkan “kasih”nya hingga aku sampai ke kenduri Pak Bear dan selamat sampai ke muka pintu. Arigatohozaimas, ND san.

0 comments on "Bukan Malas Tapi..."

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal