Thursday, July 22, 2004

Kenapa dengan aku ni?

Posted by Mar at 1:56 PM
Korang ingat tak pasal jari aku yang luka hari tu? Sampai hari ni luka tu tak kering-kering lagi. Kadang-kadang still ada keluar darah sikit-sikit. Nak menaip pun susah. Terpaksa guna sebelah tangan or jari telunjuk yang luka tu diganti dengan guna jari hantu. Bila nak baik entah luka aku ni. Mungkinkah luka di jari yang tak mahu kering itu simbol kelukaan di hati aku?

Pagi tadi aku sempat jumpa Assoc. Prof. S untuk hantar sinopsis proposal projek yang dia minta kelmarin. Tapi ada ammendment la pulak. So, terpaksalah aku ammend dan tambah apa yang patut. Besok aku akan hantar terus pada Mr. K. Assoc. Prof. S siap suruh aku buat prototype lagi untuk proposal aku tu. Tapi bila dia tengok aku buat muka seposen dia pun terus nak selamatkan keadaan dan akan minta kawan dia di FRIM untuk buatkan prototype tu. Lega... (assignment aku dah berlambak-lambak dah ni. Mana nak pergi beronggeng dengan kawan-kawan lagi...hahaha).

Semalam aku pergi Mid Valley dengan Izati tapi hampa sebab Jusco dan Metrojaya tutup (Jusco tutup sebab nak kira stok, Metrojaya buka untuk ahli sahaja). Tapi elok juga. Kalau tak sure rabak poket aku semalam dok shopping kat situ. Padan muka diorang sebab dah terlepas seorang customer yang hebat macam aku.hehehe. Tapi kehampaan kitorang terubat bila dapat tengok wayang kat GSC. Kitorang tengok cerita Mean Girls (heroin dia yang berlakon Freaky Friday tu-sapa entah nama budak perempuan tu). Cerita pasal budak sekolah yang ada geng-geng sendiri (click). Ada dua geng yang utama. Si Izati dok bayangkan yang jadi geng plastik tu geng 3 Serangkai kat dalam class kitorang dan geng heroin tu geng kitorang la.muakaka. Aku suka kau Izati sebab imaginasi kau terlalu tinggi.hahaha

p/s Nak pergi ke taknak E kahwin hujung minggu ni. Kucik dan Jidol dah sibuk ajak aku pergi dengan diorang ni. Kalau aku pergi nanti kena nangis-nangis sambil nyanyi lagu Tenda Biru pulak nanti. Any suggestion? Should i go?

0 comments on "Kenapa dengan aku ni?"

 

.T.e.n.t.a.n.g.A.k.u.D.a.n.D.i.a. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal